Січень

28 січня. У рамках проведення Тижня національно-патріотичного виховання вихователем Кастранець У.Б. була проведена інтегрована гра-вікторина до Дня Соборності України «Що ти знаєш про Україну?». Учні мали змогу перевірити свої знання з історії, географії, літератури. Вони зуміли продемонструвати свою ерудицію та обізнаність щодо традицій та звичаїв українського народу. Діти створювали асоціативні малюнки,брали участь у конкурсі «Пантоміма».



29 січня. Класний керівник 8-А класу Баранюк Н.З. провела відкриту виховну годину "Згадувати, щоб знати, пам'ятати, щоб не повторити..."

Мета: активізація пізнавального інтересу до історії рідного краю, бажання осмислити та дослідити маловідомі та суперечливі сторінки історії України; формування національної самосвідомості, ціннісних орієнтацій, активної життєвої позиції молоді, що базується на загальнолюдських цінностях; виховання свідомих громадян - патріотів України на основі усвідомлення найтрагічніших уроків історії: битви під Крутами, Голодомор 1932-1933 років, Друга світова війна, сьогодення.

Актуальність. Людина не живе лише в одному часі, а у трьох часових вимірах: у минулому, сьогоденні та майбутньому. Дорога у майбутнє бере свій початок з минулого. Необхідно осмислити власне минуле, зрозуміти його, бо, як неодноразово ми мали можливість переконатися на власному досвіді, історія повторюється. І якщо люди не зроблять висновків сьогодні, вони змушені будуть ходити по колу.

Саме сьогодні Україна перебуває в процесі національного та історичного самовизначення, наново осмислює події минулого, особливо ті, що стали фатальними і трагічними віхами її історії та події сучасності. Отже, сьогодні вкрай важливо знати історію нашої країни, розуміти причини тих чи інших подій минулого, аби навчитися об'єктивно сприймати реальність. Вкрай важливою постає необхідність вивчати трагічні сторінки історії нашого народу, щоб знати і пам'ятати кожного, кого тогочасний режим змусив страждати і гинути страшною смертю.

Знати, пам'ятати, щоб цей гіркий досвід ніколи не повторився. 


27 січня. Вихователь 2-Б класу Готиляк С.І. провела виховну годину "Казка І.Я.Франка "Фарбований лис".


26 січня. В історії становлення незалежності і соборності України особливе місце займає день 22 січня 1919 року, коли Директорія Української Народної Республіки проголосила Злуку всіх українських земель в єдину Українську державу. Саме цей день з'єднання Західноукраїнської Народної Республіки з Українською Народною Республікою прийнято відзначати як свято - День незалежності і соборності України. Козак Ю.С., вчитель історії, Баранюк Н.З., вчитель української мови та літератури провели у 7 і   8-А класах відкриту виховну годину до Дня Соборності України  "На шляху свободи і незалежності".

Мета: розширити світогляд учнів про історію виникнення та святкування Дня Соборності України; закріпити знання, отримані на заняттях української літератури, історії України; прищеплювати любов і повагу до історичних та культурних надбань українського народу, інтерес до минулого; виховувати почуття національної гідності, гордості за свою Батьківщину, повагу до культурних цінностей, літературної спадщини та історії власного народу.


25 січня. Вихователь Мартиняк Н.В. і учні 5 класу випустили газету "Ювілейний рік Божого милосердя", присвячену митрополиту Андрею Шептицькому.


15 січня. Відбулось засідання МО вчителів художньо-естетичного циклу на тему: "Пошук шляхів розвитку образного мислення на уроках художньо-естетичного циклу".


15 січня. О 10:00 відбулось засідання педагогічної ради закладу.

Питання:

  1. Стан викладання математики у закладі.
  2. Результати навчальних досягнень учнів у І семестрі.
  3. Ефективність проведення корекційно-розвиткових занять та реабілітаційних заходів.
  4. Стан відвідування учнями закладу.

13 січня. Учень 8-А класу Федчина Валерій повернувся з відпочинку та оздоровлення, які проходили у США за сприянням Всеукраїнського фонду "Фундація соціального розвитку".


12 січня. Відбулось засідання МО класних керівників на тему "Формування у школярів високої громадянської активності та національної свідомості".

Питання:

  1. Громадянське виховання підлітків як соціально-педагогічна проблема.
  2. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості.
  3. Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.

5 січня. Відбулось засідання ради методичного кабінету.

Питання:

  1. Курси підвищення кваліфікації на 2016 рік та атестацій педагогів у 2015-2016 навчальному році.
  2. Поповнення матеріалу на шкільних сайтах.